מה עדיף: הדפסת תגים בכנס או הכנת תגים מראש ?

ההחלטה האם להדפיס את תגי המשתתפים מראש או להעמיד עמדות רישום והדפסת תג במקום, משתנה בהתאם לאופי וגודל האירוע וגם בהתאם לשיקולי תקציב. עמדות רישום והדפסת תג במקום, מאפשרות קליטה מהירה יותר של המשתתפים מאשר איתור תג המשתתף שלהם בתגים אשר הודפו מראש – בעיקר במספר רב של משתתפים. בנוסף, הדפסה במקום מאפשרת גמישות גם בקליטת נרשמים חדשים, בתיקונים או השלמת פרטים של נרשמים או כל צורך אחר שצץ בכניסה לכנס. ברב המקרים, כדאי לפצל בין עמדות רישום למי שנרשמו מראש – ורוצים להכנס לכנס ללא עיכוב לבין עמדות – מאויישות או ברשות עצמי – לנרשמים חדשים לצורך הרשמה וגם רכישת כרטיס במקום.

הדפסה מראש בדרך כלל תתאים באירוע קטן, כאשר מדובר ברשימה ידועה מראש של נרשמים ללא צורך בשינויים במקום. כדאי לקחת בחשבון שבמצב כזה, עדיין יכול להיות "בזבוז" מסוים, בהדפסת תג לנרשם אשר בסופו של דבר לא הגיע לאירוע.

עמדות רישום מאויישות
עמדות רישום מאויישות

עמדות רישום מאוישות או עמדות בשרות עצמי ?

תכונות עיקריות של עמדות רישום והדפסת תגים לכנסים

עמדות שרות עצמי ידידותיות למשתמשים ומתקבלות בברכה על יד משתתפים בכנסים. עמדות רישום עצמי מאפשרות רישום של משתתפים חדשים ותשלום מבלי ליצור עומס על צוות הרישום. בדרך כלל, בכנס הכולל עד 120 משתתפים, יעמידו עמדת רישום אחת ולכן כדאי שהיא תהיה מאויישת ותאפשר מציאת פתרונות וגמישות בזמן אמת. בכנס גדול יותר שבו מעמידים 2 עמדות רישום או יותר, אחת העמדות יכולה להיות עמדת רישום בשרות עצמי.

תכונות עיקריות של עמדות רישום והדפסת תגים לכנסים

  • זיהוי מהיר של מוזמנים על פי שם, חברה, קוד רישום או סריקת בר-קוד.
  • הדפסה מהירה של תגי זיהוי.
  • דוחות בזמן הכנס ולאחר הכנס הכוללים את מספר המוזמנים שהגיעו, מי שלא הגיעו, נרשמים חדשים במקום.
  • הדפסת QRCODE ובר-קוד לטובת איסוף לידים ובקרת כניסה להרצאות.
עמדות ברישום עצמי
עמדות ברישום עצמי

מה לבדוק לפני שמזמינים עמדות רישום ?

נושא לבדיקה עמדות רישום של איוונט אקט כדאי להמנע
מהירות קליטת מוזמנים
  • מדפסות מהירות מסוג העברה טרמית.
  • איכות הדפסה בלתי תלויה במספר ההדפסות.
  • הזנת תגים מהירה מגליל.
  • זיהוי מהיר של נרשמים מראש על פי שם או פרט אחר או על ידי סריקת בר-קוד.
  • מדפסות הזרקת דיו ביתיות / משרדיות – מהירות ההדפסה איטית, מהירות הזנת דפים איטית, הדפסה לא אחידה, תגים דקים שלא מחזיקים מעמד במשך הכנס.
  • מדפסות תג "כרטיס אשראי" – איטיות ויוצרות תגים קטנים מידי.
איכות התגים
  • תגים קשיחים 300 גרם או פלסטיק.
  • שרוכים עם שני קליפסים למניעת היפוך.
  • הדפסת שמות בפונט גדול וקריא ממרחק של 2 מטר.
    טיפול אוטומטי בשמות ארוכים כך שיכנסו בתג.
  • תגי נייר דקים שמאבדים את צורתם כבר במהלך הכנס.
  • תגים בגודל כרטיס אשראי – תגים כאלה מתאימים לארנק אבל אינם קריאים ממרחק סביר.
  • שרוכים עם קליפס אחד - משתתפים מסתובבים עם תגים הפוכים.
  • שימוש במדפסות משרדיות / ביתיות.- הדפסה לא איכותית .
  • שימוש בפונט קטן שאינו קריא ממרחק סביר, כדי שיתאים גם לשמות ארוכים.
בקרת כניסה ושליטה
  • אפשרות להדפסת שוברים עם שם וע"פ תנאים מוגדרים מראש לארוחות, סמינרים ומתנות.
  • סימון של מסלולים או ימי השתתפות.
  • עמדות מחוברות ברשת מקומית למניעת כניסה חוזרת מעמדות שונות וללא תלות בחיבור לאינטרנט.
  • מבנה תג קבוע
  • עמדות עצמאיות אינן מאפשרות בקרה על כניסה חוזרת מעמדה אחרת.
אמינות
  • אפשרות עבודה גם ללא חיבור אינטרנט.
  • מדפסות תעשיתיות הבנויות לעבודה לאורך זמן ואיכות הדפסה גבוהה.
  • עמדות מחוברות ברשת למניעת כניסה חוזרת מעמדות שונות
  • מערכת שלא עובדת כאשר יש בעיה באינטרנט.
  • מדפסות לשימוש ביתי או משרדי קל.
  • כל עמדת רישום מתנהלת עצמאית עם בסיס נתונים נפרד – הוספת נרשמים ברגע האחרון דורשת יותר זמן, ניתן להכנס כמה פעמים עם אותו שם, מעמדות שונות.
נראות
  • צוות רישום בלבוש יצוגי ואחיד.
  • צוות המגיע ללא מדים, עם חולצה בצבע אחיד, אך לא בדגם קבוע.
תוכן התג
  • אפשרות להוספת פרטים על התג.
    סימון nציגים, דוברים, עיתונאים, צוות הכנס.
  • הדפסת תגים עם QRCODE שמאפשרים למשתתפים לסרוק תגים אחד של השני.
  • תמיכה בשפות – עברית, אנגלית, סינית עוד.
  • מבנה תג קבוע
ביטוח
  • ביטוח מעסיקים וצד גי
  • ללא ביטוח. חושף את המארגן לתביעות של עובדי הספק.
גמישות
  • יכולת להענות לשינויים במספר העמדות תוך זמן קצר ולספק מספר רב של עמדות.
  • הפעלת עמדות רישום בישראל ומחוץ לישראל.
  • עמדות רישום בשרות עצמי, אפשרות לרישום ותשלום במקום.
  • יכולים לספק מספר עמדות קטן בלבד.
מיומנות
  • צוות רישום מיומן ואיכותי אשר צבר ניסיון רב בניהול הרישום בכנסים עם עמדות רבות, רישום מורכב ובאירועים הגדולים בישראל.
אפשריות נוספות
  • פתרון איסוף לידים למציגים בכנס, רישום מקדים, מערכת נטוורקינג, מערכת לבניית אתר כנס.

כמה עמדות רישום צריך

בכנסים בהם רב המשתתפים רשומים מראש, משתמשים בעמדת רישום מאוישת אחת לכל 100-150 משתתפים. כל עמדת רישום מאויישת, ניתנת להחלפה ב - 1.5 עמדות בשרות עצמי. כדאי לקחת בחשבון תוספת זמן בקליטת הנרשמים בשל משתתפים שאינם דוברים עברית, צורך בתשלום במקום, חלוקת מתנות או שוברים, רישום חלקי שצריך להשלים במקום. גם מיקום העמדות יכול להשפיע על קליטה מהירה ונוחה – כדאי למקם את העמדות במקום מואר אך ללא אור שמש חזק מידי שמפריע לתצוגה במסך ולוודא שיש מספיק מקום פיזי.

מזרזים וחוסכים זמן - תזכורות הרשמה הנשלחות ערב האירוע במייל או ב – SMS ושימוש בקוראי בר קוד – יכולים לזרז את הכניסה לכנס.

מספר משתתפים בכנס מספר עמדות מאוישות
עד 100 עמדה מאוישת 1
בין 100 ל- 200 2 עמדות מאוישות
או עמדה מאוישת + עמדה בשרות עצמי
בין 200 ל- 350 3 עמדות מאוישות
או
עמדה מאוישות + 2 עד 3 עמדות בשרות צעמי
בין 300 ל- 450 4 עמדות מאוישות
או
עמדה מאוישת + 4 עמדות בשרות עצמי
בין 450 ל-600 5 עמדות מאוישות
או
2עמדה מאוישת + 5 עמדות בשרות עצמי
בין 600 ל- 800 משתתפים 6 עמדות מאוישות
או
2 עמדות מאוישות + 6 עמדות בשרות עצמי
בין 800 - ל- 1000 משתתפים 8 עמדות מאוישות
או
3 עמדות מאוישות + 10 עמדות בשרות צעמי
מעל 1,000 משתתפים עמדה לכל 150 משתתפים
או
2 עמדות מאוישות + 10 עמדות בשרות עצמי לכל 1000 משתתפים

עמדות רישום והדפסת תגים בכנסים

באמצעות תוכנת עמדות הרישום Arrival ניתן לאתר משתתפים הדורשים תשומת לב מיוחדת מבלי להכביד על כלל המשתתפים. הטיפול בבעיות הקשורות באישורים, תשלומים, תכתובות קודמות נעשה ביעילות שמאפשרת כניסתו של כל משתתף במהירות תוך מתן יחס אדיב ומקצועי.

כל כניסה מתועדת כך שניתן לקבל מידע לגבי נוכחות מרצים ואורחי VIP, וזמני שיא. מידע זה מסייע לבצע התאמות בלוח הזמנים. בנוסף ניתן לקבל מידע שותף ומדויק על מספר המשתתפים שהגיעו בכל רגע נתון, נתונים סטטיסטים,ובמקרה הצורך שיבוץ לשוחלנות.

אנו מיחסים משמעות רבה לאיכות צוות דיילות הרישום. צוות הרישום שלנו מתורגל בהתמודדות עם בעיות ובקשות מיוחדות ומבטיח טיפול מכובד, סובלני ומהיר לכל אורח.

בכנסים מורכבים וגדולים יש לעיתים דרישות מיוחדות – פיזור עמדות רישום באתרים השונים בסנכרון מלא ומידי בינהן, מספר גדול של עמדות רישום ושינויים עד הרגע האחרון. הצוות הטכני שלנו כולל כח אדם מקצועי ומנוסה , ציוד רב ויכולת לתפור פתרונות גמישים לצרכים מיוחדים במהירות.

עמדות בשירות עצמי
עמדות בשירות עצמי

תוספות אפשריות לעמדות הרישום

  • קוראי ברקוד – מאפשרים קליטה מהירה של הנרשמים באמצעות קריאת אישור ההרשמה שהודפס מבעוד מועד ע"י המשתתף.
  • עמדות צילום – אופציה לשילוב תמונה של המשתתף על גבי תג הכנס, לצורך זיהוי ודאי של כל נרשם. צילום התמונה והדפסתה נעשות בעמדות הרישום, בזמן הכניסה לאירוע.
  • עמדת חיוב כרטיסי אשראי – תוספת לעמדת הרישום המאפשרת חיוב כרטיסי אשראי במקום. הוצאת ספח לחתימת הנרשם המהווה אסמכתא לביצוע החיוב.
  • הדפסת ברקוד לזיהוי הנרשם במתחם האירוע – מאפשר ניהול ומעקב משתתפים בהרצאות ובפיצולים השונים באמצעות עמדת קוראי ברקוד המוצבת בכניסה לאולם.
עמדות רישום בכנס
עמדות רישום בכנס
קיראו על עמדות רישום

מאמרים נוספים