מרץ 9, 2024 | 9 דקות קריאה
ההחלטה האם להדפיס את תגי המשתתפים מראש או להעמיד עמדות רישום והדפסת תג במקום, משתנה בהתאם לאופי וגודל האירוע וגם בהתאם לשיקולי תקציב. עמדות רישום והדפסת תג במקום, מאפשרות קליטה מהירה יותר של המשתתפים מאשר איתור תג המשתתף שלהם בתגים אשר הודפו מראש – בעיקר במספר רב של משתתפים. בנוסף, הדפסה במקום מאפשרת גמישות גם בקליטת נרשמים חדשים, בתיקונים או השלמת פרטים של נרשמים או כל צורך אחר שצץ בכניסה לכנס. ברב המקרים, כדאי לפצל בין עמדות רישום למי שנרשמו מראש – ורוצים להכנס לכנס ללא עיכוב לבין עמדות – מאויישות או ברשות עצמי – לנרשמים חדשים לצורך הרשמה וגם רכישת כרטיס במקום.
הדפסה מראש בדרך כלל תתאים באירוע קטן, כאשר מדובר ברשימה ידועה מראש של נרשמים ללא צורך בשינויים במקום. כדאי לקחת בחשבון שבמצב כזה, עדיין יכול להיות "בזבוז" מסוים, בהדפסת תג לנרשם אשר בסופו של דבר לא הגיע לאירוע.
עמדות שרות עצמי ידידותיות למשתמשים ומתקבלות בברכה על יד משתתפים בכנסים. עמדות רישום עצמי מאפשרות רישום של משתתפים חדשים ותשלום מבלי ליצור עומס על צוות הרישום. בדרך כלל, בכנס הכולל עד 120 משתתפים, יעמידו עמדת רישום אחת ולכן כדאי שהיא תהיה מאויישת ותאפשר מציאת פתרונות וגמישות בזמן אמת. בכנס גדול יותר שבו מעמידים 2 עמדות רישום או יותר, אחת העמדות יכולה להיות עמדת רישום בשרות עצמי.
נושא לבדיקה | עמדות רישום של איוונט אקט | כדאי להמנע |
---|---|---|
מהירות קליטת מוזמנים |
|
|
איכות התגים |
|
|
בקרת כניסה ושליטה |
|
|
אמינות |
|
|
נראות |
|
|
תוכן התג |
|
|
ביטוח |
|
|
גמישות |
|
|
מיומנות |
|
|
אפשריות נוספות |
|
בכנסים בהם רב המשתתפים רשומים מראש, משתמשים בעמדת רישום מאוישת אחת לכל 100-150 משתתפים. כל עמדת רישום מאויישת, ניתנת להחלפה ב - 1.5 עמדות בשרות עצמי. כדאי לקחת בחשבון תוספת זמן בקליטת הנרשמים בשל משתתפים שאינם דוברים עברית, צורך בתשלום במקום, חלוקת מתנות או שוברים, רישום חלקי שצריך להשלים במקום. גם מיקום העמדות יכול להשפיע על קליטה מהירה ונוחה – כדאי למקם את העמדות במקום מואר אך ללא אור שמש חזק מידי שמפריע לתצוגה במסך ולוודא שיש מספיק מקום פיזי.
מזרזים וחוסכים זמן - תזכורות הרשמה הנשלחות ערב האירוע במייל או ב – SMS ושימוש בקוראי בר קוד – יכולים לזרז את הכניסה לכנס.
מספר משתתפים בכנס | מספר עמדות מאוישות |
---|---|
עד 100 | עמדה מאוישת 1 |
בין 100 ל- 200 |
2 עמדות מאוישות או עמדה מאוישת + עמדה בשרות עצמי |
בין 200 ל- 350 |
3 עמדות מאוישות או עמדה מאוישות + 2 עד 3 עמדות בשרות צעמי |
בין 300 ל- 450 |
4 עמדות מאוישות
או עמדה מאוישת + 4 עמדות בשרות עצמי |
בין 450 ל-600 |
5 עמדות מאוישות או 2עמדה מאוישת + 5 עמדות בשרות עצמי |
בין 600 ל- 800 משתתפים |
6 עמדות מאוישות או 2 עמדות מאוישות + 6 עמדות בשרות עצמי |
בין 800 - ל- 1000 משתתפים |
8 עמדות מאוישות
או 3 עמדות מאוישות + 10 עמדות בשרות צעמי |
מעל 1,000 משתתפים |
עמדה לכל 150 משתתפים או 2 עמדות מאוישות + 10 עמדות בשרות עצמי לכל 1000 משתתפים |
באמצעות תוכנת עמדות הרישום Arrival ניתן לאתר משתתפים הדורשים תשומת לב מיוחדת מבלי להכביד על כלל המשתתפים. הטיפול בבעיות הקשורות באישורים, תשלומים, תכתובות קודמות נעשה ביעילות שמאפשרת כניסתו של כל משתתף במהירות תוך מתן יחס אדיב ומקצועי.
כל כניסה מתועדת כך שניתן לקבל מידע לגבי נוכחות מרצים ואורחי VIP, וזמני שיא. מידע זה מסייע לבצע התאמות בלוח הזמנים. בנוסף ניתן לקבל מידע שותף ומדויק על מספר המשתתפים שהגיעו בכל רגע נתון, נתונים סטטיסטים,ובמקרה הצורך שיבוץ לשוחלנות.
אנו מיחסים משמעות רבה לאיכות צוות דיילות הרישום. צוות הרישום שלנו מתורגל בהתמודדות עם בעיות ובקשות מיוחדות ומבטיח טיפול מכובד, סובלני ומהיר לכל אורח.
בכנסים מורכבים וגדולים יש לעיתים דרישות מיוחדות – פיזור עמדות רישום באתרים השונים בסנכרון מלא ומידי בינהן, מספר גדול של עמדות רישום ושינויים עד הרגע האחרון. הצוות הטכני שלנו כולל כח אדם מקצועי ומנוסה , ציוד רב ויכולת לתפור פתרונות גמישים לצרכים מיוחדים במהירות.