אוגוסט 24, 2024 | 4 דקות קריאה
אם הכנס שלכם כולל תצוגת פוסטרים, תוכלו לאפשר למחברים להעלות את הפוסטר שלהם דרך איוונטאקט.
מומלץ לשלוח למגישי הפוסטרים מדריך המפרט את אופן העלאת הפוסטר למערכת, שיכלול לפחות כמה הסברים בסיסיים
הכניסה למערכת הגשת הפוסטרים, הינה דרך לינק ייעודי שניתן לפרסם באתר הכנס, או לשלוח למשתתפים הרלוונטיים במייל. לשם הכניסה, יהיה צורך במייל וסיסמה ולחלופין קוד גישה חד פעמי, שישלח למייל המשתתף.
הפוסטר יכול לכלול מספר שקופיות, קובץ PDF וקובץ וידאו קצר. כמה הנחיות שכדאי לכלול במדריך:
את השקופיות לפוסטר ניתן להכין באמצעות PowerPoint או Google Slides. דוגמאות ניתן למצוא כאן:
כאשר הפוסטר מוכן, יש להכנס למערכת להעלאת הפוסטר.
לאחר הכניסה, המערכת תציג את רשימת התקצירים אשר הוגשו על ידי אותו משתתף (מחבר). רשימה זו תציג אך ורק הרצאות שהוגשו כפוסטר או פוסטר אלקטרוני. כדי להמשיך ולהעלות את הפוסטר, יש לבחור את התקציר הספציפי אליו רוצים לצרף פוסטר. פעולה זו תוביל לדף הגשת הפוסטר עבור אותו תקציר. בשלב הזה ניתן יהיה לצרף את כל הקבצים הרלוונטיים ולצפות בתצוגה מקדימה של הפוסטר – כפי שתוצא לאחר מכן במערכת.
אם הכל תקין – ניתן ללחוץ SUBMIT ולהגיש את הפוסטר.