איך ליצור הודעה חדשה

כדי ליצור הודעה חדשה, ביחרו "הודעות" בסרגל הכלים תחת מודול רישום. במסך אשר יפתח, תמצאו טבלה ריקה או רשימה של הודעות שנוצרו בעבר. בעת יצירת הודעה חדשה, יש לכתוב את הנושא ואת התוכן. ניתן לבחור גופנים שונים, להוסיף סגנונות ולהוסיף קישורים, טבלאות ותמונות להודעה. ניתן לעשות זאת באמצעות עורך פשוט או על ידי הוספת קוד HTML.

הוספת טוקנים

הוספת טוקנים תוסיף את הנתונים הרלוונטיים לנרשם. להדרכה בנוגע לטוקנים, קיראו במאמר מה הם טוקנים. אפשר גם להגדיר כללים לשליחת הודעה באופן אוטומטי, כגון לאחר סיום ההרשמה. בנוסף, ניתן להגדיר הודעה שונה במצבים שונים – למשל, הודעה למי ששילמו בכרטיסי אשראי, הודעה למי שבחרו תשלום בהעברה בנקאית.

שליחת הודעות

כדי לשלוח הודעות, נווטו לאזור הנרשמים תחת מודול הרישום. ביחרו את הנרשמים שצריכים לקבל את ההודעה, או ליחצו על "בחר הכל" כדי לכלול את כולם. לאחר בחירת הנמענים, ליחצו על "פעולות גורפות" ולאחר מכן על "שליחה מהירה". בחרו את תבנית ההודעה שברצונכם לשלוח. ניתן גם לבחור לשלוח את ההודעה רק לאלו שלא קיבלו אותה עדיין. לחלופין, ניתן ללחוץ על "שלח הודעה..." במקום "שליחה מהירה" כדי להציג את ההודעה לפני שליחתה. אפשרות זו מומלצת כאשר שולחים הודעות למספר מתעניינים בפעם הראשונה.

מה הם טוקנים?

טוקנים הם מעין תבניות שמייצגות נתונים שהוזנו או נבחרו בשדות בטופס. הם מאפשרים להוסיף באופן דינמי מידע מותאם אישית להודעות, מסמכים ודוחות.

לדוגמה:

  • אם הטופס כולל שדה "חשבון" עם השם הפנימי "שם פרטי", הטוקן שלו יהיה {Account.First Name}.
  • אם יש שדה "הרשמה" עם השם הפנימי "כרטיסים", הטוקן שלו יהיה {Registration.Tickets}.

כאשר תרצה לשלוח הודעה לכל הנרשמים, תוכל לכלול את הטוקן {Account.First Name}. זה מבטיח שכל נרשם יקבל דוא"ל או SMS עם השם שלו, כפי שסופק בעת ההרשמה.

ניתן להשתמש בטוקנים במקומות הבאים:

  • גוף ההודעה
  • כותרות ותחתיות של דפי טפסים
  • פרטי קבלה וחשבונית
  • הוספת טורים בדוחות ובתצוגות
  • כללים מיוחדים להצגת או הסתרת דפים או שדות מסוימים בטופס, או כללים מיוחדים אחרים