ינואר 11, 2025 | 1 דקה קריאה
ניהול משתמשים במערכת איוונטאקט
רק
מנהלי מערכת (Admins)
יכולים להוסיף או להסיר משתמשים.
איך מנהלים משתמשים?
- עברו ללשונית USERS – כאן מרוכזות כל אפשרויות ניהול המשתמשים.
- הוספת משתמש חדש – לחצו על ADD MANAGER, הזינו את פרטי המשתמש והגדירו את ההרשאות המתאימות.
- מחיקת משתמש – סמנו את המשתמש, לחצו עליו ובחרו באפשרות מחיקה.
- שחרור משתמש חסום – סמנו את המשתמש, לחצו לחצן ימני ובחרו באפשרות שחרור מחסימה.
- שליחת פרטי כניסה מחדש – באותו התפריט ניתן גם לשלוח למשתמש את פרטי הכניסה שלו למערכת.