הדפסת תגים לכנסים
מה עדיף: הדפסת תגים בכנס או הכנת תגים מראש ?
תוכנת הרישום ומדפסת הרישום מאפשרות קליטה מהירה של נרשמים ולכן הדפסת תגים במקום מהירה יותר ממציאת תג משתתף אשר הוכן מראש.
עמדות הדפסת התגים מאפשרות גם הענות לבקשות לתיקונים בשמות של חברות, תפקידים ושמות המשתתפים.
שרות של עמדות רישום והדפסת תגים בכנס חוסף זמן קריטי של המארגן ערב הכנס, מאפשר להמשיך את ההרשמה המוקדמת דרך אתר הכנס עד הרגע האחרון ואף במקביל לרישום בכנס עצמו.
עמדות הדפסת התגים מאפשרות גם הענות לבקשות לתיקונים בשמות של חברות, תפקידים ושמות המשתתפים.
שרות של עמדות רישום והדפסת תגים בכנס חוסף זמן קריטי של המארגן ערב הכנס, מאפשר להמשיך את ההרשמה המוקדמת דרך אתר הכנס עד הרגע האחרון ואף במקביל לרישום בכנס עצמו.

עמדות רישום מאוישות או עמדות בשרות עצמי ?
תכונות עיקריות של עמדות רישום והדפסת תגים לכנסים
עמדות שרות עצמי ידידותיות למשתמשים ומתקבלות בברכה על יד משתתפים בכנסים. עמדות רישום עצמי מאפשרות רישום של משתתפים חדשים ותשלום מבלי ליצור עומס על צוות הרישום. שבכנסים של עד 120 משתתפים בדר"כ משתמשים בעמדה אחת ולכן היא צריכה להיות עמדה מאויישת. כאשר יש מעל 2 עמדות, אחת העמדות יכולה להיות עמדת שרות עצמי.
תכונות עיקריות של עמדות רישום והדפסת תגים לכנסים
- זיהוי מהיר של מוזמנים ע"פ שם, חברה, קוד רישום או סריקת בר-קוד.
- הדפסה מהירה של תגי זיהוי.
- דוחות בזמן הכנס ולאחר הכנס על מספר המוזמנים שהגיעו, שלא הגיעו, נרשמים חדשים במקום.
- הדפסת QRCODE ובר-קוד לטובת איסוף לידים ובקרת כניסה להרצאות.

מה לבדוק לפני שמזמינים עמדות רישום ?
נושא לבדיקה | עמדות רישום של איוונט אקט | כדאי להמנע |
---|---|---|
מהירות קליטת מוזמנים |
|
|
איכות התגים |
|
|
בקרת כניסה ושליטה |
|
|
אמינות |
|
|
נראות |
|
|
תוכן התג |
|
|
ביטוח |
|
|
גמישות |
|
|
מיומנות |
|
|
אפשריות נוספות |
|
כמה עמדות רישום צריך
לכנסים בהם רב המשתתפים רשומים מראש משתמשים בעמדת רישום מאוישת אחת לכל 100-150 משתתפים. כל עמדת רישום מאוישת אפשר להחליף ב 1.5 עמדות בשרות עצמי.
דברים שמוסיפים זמן - משתתפים דוברי שמת אם שהיא לא עברית או אנגלית, חלקות חומר תיקים, שוברים. תשלום במקום. רישום מקדים לא שלם. עצירת הרישום המקדמים מוקדם מידיי. מיקום העמדות במקום ללא תאורה או באור שמש חזק. חוסר במקום פיזי באזור הרישום.
מזרזים וחוסכים זמן - תזכורות הרשמה שנשלחים ערב הארוע ב מייל או SMS. שימוש בקוראי בר-קוד.
מספר משתתפים בכנס | מספר עמדות מאוישות |
---|---|
עד 100 | 1 עמדה מאושית |
בין 100 ל- 200 | 2 עמדות מאוישות או עמדה מאוישת + עמדה בשרות עצמי |
בין 200 ל- 350 | 3 עמדות מאוישות או עמדה מאוישות + 2 עד 3 עמדות בשרות צעמי |
בין 300 ל- 450 | 4 עמדות מאוישות
או עמדה מאוישת + 4 עמדות בשרות עצמי |
בין 450 ל-600 | 5 עמדות מאוישות או 2עמדה מאוישת + 5 עמדות בשרות עצמי |
בין 600 ל- 800 משתתפים | 6 עמדות מאוישות או 2 עמדות מאוישות + 6 עמדות בשרות עצמי |
בין 800 - ל- 1000 משתתפים | 8 עמדות מאוישות
או 3 עמדות מאוישות + 10 עמדות בשרות צעמי |
מעל 1,000 משתתפים | עמדה לכל 150 משתתפים או 2 עמדות מאוישות + 10 עמדות בשרות עצמי לכל 1000 משתתפים |
עמדות רישום והדפסת תגים בכנסים
לגלרית תגי זיהוי לארועים וכנסים
בתוכנת רישום והדפסת תגים Arrival
כל כניסה מתועדת כך שניתן לקבל מידע לגבי נוכחות מרצים ואורחי VIP, וזמני שיא. מידע זה מסייע לבצע התאמות בלוח הזמנים. בנוסף ניתן לקבל מידע שותף ומדויק על מספר המשתתפים שהגיעו בכל רגע נתון, נתונים סטטיסטים,ובמקרה הצורך שיבוץ לשוחלנות.

אנו מיחסים משמעות רבה לאיכות צוות דיילות הרישום. צוות הרישום שלנו מתורגל
בהתמודדות עם בעיות ובקשות מיוחדות ומבטיח טיפול מכובד, סובלני ומהיר לכל אורח.
בכנסים מורכבים וגדולים יש לעיתים דרישות מיוחדות – פיזור עמדות רישום באתרים השונים בסנכרון מלא ומידי בינהן, מספר גדול של עמדות רישום ושינויים עד הרגע האחרון.
הצוות הטכני שלנו כולל כח אדם מקצועי ומנוסה , ציוד רב ויכולת לתפור פתרונות גמישים לצרכים מיוחדים במהירות.
בכנסים מורכבים וגדולים יש לעיתים דרישות מיוחדות – פיזור עמדות רישום באתרים השונים בסנכרון מלא ומידי בינהן, מספר גדול של עמדות רישום ושינויים עד הרגע האחרון.
הצוות הטכני שלנו כולל כח אדם מקצועי ומנוסה , ציוד רב ויכולת לתפור פתרונות גמישים לצרכים מיוחדים במהירות.
תוספות אפשריות לעמדות הרישום
- קוראי ברקוד – מאפשרים קליטה מהירה של הנרשמים באמצעות קריאת אישור ההרשמה שהודפס מבעוד מועד ע"י המשתתף.
- עמדות צילום – אופציה לשילוב תמונה של המשתתף על גבי תג הכנס, לצורך זיהוי ודאי של כל נרשם. צילום התמונה והדפסתה נעשות בעמדות הרישום, בזמן הכניסה לאירוע.
- עמדת חיוב כרטיסי אשראי – תוספת לעמדת הרישום המאפשרת חיוב כרטיסי אשראי במקום. הוצאת ספח לחתימת הנרשם המהווה אסמכתא לביצוע החיוב.
- הדפסת ברקוד לזיהוי הנרשם במתחם האירוע – מאפשר ניהול ומעקב משתתפים בהרצאות ובפיצולים השונים באמצעות עמדת קוראי ברקוד המוצבת בכניסה לאולם.

עמדות רישום וצילום בתערוכת IPEX