מערכת לניהול תקצירים ובניית תכנית כנס

מערכת איוונטאקט מפשטת את תהליך ניהול הכנס ומספקת חוויה חלקה למשתתפים. המערכת מציעה פתרונות מקצה לקצה לפרסום, הגשה, סיקור ובניית תכנית הכנס. תמיכה במספר שפות, גמישות בהגשת תקצירים ובניית תכנית מותאמת אישית הן רק חלק מהיתרונות.

יתרונות

ניהול הגשות מקיף ומותאם אישית

איסוף קל ונוח של תקצירים, הצעות למושבים ופוסטרים, תוך התאמה מושלמת לדרישות הכנס. תהליך הגשה יעיל וחסכוני בזמן.

בניית תכנית כנס בקלות

איוונטאקט מאפשרת למשתתפים לנהל בצורה חלקה את כל מרכיבי הכנס, החל ממושבים והרצאות ועד לנותני חסות. המערכת מאפשרת למשתתפים ליצור תכנית אישית בהתאם להעדפותיהם, כולל שמירת הרצאות ביומן וביצוע חיפושים מתקדמים.

סנכרון אוטומטי

סנכרון בזמן אמת בין נתוני ההרשמה להגשת התקצירים. כך, ניתן ליישם כללים אוטומטיים ולהבטיח שרק משתתפים רשומים יוכלו להגיש תקצירים, מה שמפשט את תהליך הניהול ומבטיח דיוק.

חווית פוסטרים אינטראקטיבית

משתתפים יכולים לעיין בפוסטרים באופן אינטראקטיבי, הן במסכי האירוע והן באתר ובאפליקציה ולהנות מחוויה עשירה ודינמית יותר.

תהליך סיקור גמיש

בחירה בין שיוך אוטומטי או ידני של תקצירים לסוקרים והגדרת מסלולי הערכה מותאמים אישית שיתאימו בדיוק לצרכים הייחודיים של הכנס.

פלטפורמה גלובלית לכנסים בינלאומיים

הפתרון המושלם לכנסים בינלאומיים. המערכת מאפשרת לך לנהל את כל היבטי הכנס במספר שפות, ולהגיע לקהל רחב יותר של משתתפים מכל העולם.

אפשרויות ופתרונות:

ניהול יעיל של תהליך הגשת התקצירים

ניהול יעיל של תהליך הגשת התקצירים

פלטפורמה מתקדמת המאפשרת התאמה אישית של טפסי ההגשה, הגדרת שדות מותאמים, קביעת לוחות זמנים גמישים והגשת קבצים במגוון פורמטים. אוטומציה של הודעות למגישים ומערכת ניהול מתקדמת חוסכים זמן ומאמצים ומבטיחים תהליך חלק ויעיל.

הצעה מקיפה למושב

הצעה מקיפה למושב

אפשרו למארגנים לקבל גם הצעה למושב על ידי טופס ייעודי הכולל את ההרצאות הכלולות במושב, הצעה ליו"ר המושב ומידע נוסף לפי שיקול דעת מארגני הכנס לצורך הערכת ההצעה.

פורטל סיקור חכם

פורטל סיקור חכם

פורטל סוקרים לבחירה מהירה ומדויקת של התקצירים הטובים ביותר. התאמה מלאה של תהליך הסיקור עם שאלות, קריטריונים ומשקלים גמישים. סיקור דרך פורטל, עם אפשרות להסתיר פרטים רגישים לסיקור אנונימי וחישוב אוטומטי של הניקוד המלא לתקציר.

בקרה על ידי הוועדה המקצועית

בקרה על ידי הוועדה המקצועית

בקרה על ידי הוועדה המקצועית חברי הוועדה המקצועית נהנים משליטה מלאה בכל שלבי תהליך ההגשה והסיקור, החל מקביעת הכללים לסיקור, דרך מעקב אחר התקדמות הסיקור, בחינת הערות הסוקרים והדירוגים, וכלה בקבלת ההחלטה הסופית על קבלת או דחיית התקציר.

שיוך תקצירים – אוטומטי או ידני

שיוך תקצירים – אוטומטי או ידני

מערכת התקצירים מאפשרת שיוך אוטומטי של תקצירים לסוקרים, לפי כללים מוגדרים מראש – כדוגמת נושא התקציר. לצד זאת, ניתן מתוך הממשק האחורי לשייך תקצירים באופן חופשי לסוקר יחיד או מספר סוקרים, לפי שיקול דעת המארגנים.

ממשק לבניית תכנית כנס

ממשק לבניית תכנית כנס

על בסיס התקצירים אשר הוגשו והתקבלו, ניתן בקלות לערוך את תכנית הכנס בחלוקה למושבים – מקבילים או נפרדים ובהתאם לימי הכנס. את תכנית הכנס ניתן להטמיע באתר הכנס, לפרסם באופן מקוון או ליצור קבצים בפורמטים שונים – לפרסום או הדפסה. התכנית כוללת קישור למחברים ולתקצירי ההרצאות אשר הוגשו ומייצרת חוויה בעלת תוכן משמעותי למשתתפים.

תכנית אינטראקטיבית

תכנית אינטראקטיבית

אפשרו למשתתפים לעיין בקלות בתכנית הכנס, לחפש הרצאות לפי מילות מפתח וסינונים נוספים, ליצור לעצמם תכנית אישית עם הרצאות נבחרות ולשמור ביומן.

רשימת דוברים

רשימת דוברים

פרסמו את רשימת דוברי הכנס כולל תמונת פרופיל, ביוגרפיה וקישור לרשימת ההרצאות או הפוסטרים שלהם.

כנסים רב – לשוניים

כנסים רב – לשוניים

ניהול ופרסום נוחים של סדר יום בכנסים רב לשוניים עבור כנסים אקדמאיים בינלאומיים.

נתוני הרשמה והגשת תקצירים

נתוני הרשמה והגשת תקצירים

נתוני ההרשמה והגשת התקצירים מקושרים כך שניתן בקלות ליישם מדיניות המחייבת מגישי תקצירים להירשם לכנס לפני שליחת התקציר או לפני העברת התקציר לסיקור – או בכל נקודת זמן לפי שיקול דעת המארגנים.

דוחות

צפו בדוחות באופן מקוון, או יצאו בפורמט אקסל. השתמשו בדוחות מובנים או צרו דוחות מותאמים אישית, בהתאם לצרכי הועידה.

ייבוא וייצוא נתונים

ייבאו או יצאו נתוני תקצירים, תכנית ומחברים – למערכות אחרות או ממערכות אחרות.

התאמות

התאימו כל היבט של תהליך הגשת התקצירים לשפה העיצובית של הכנס – החל מטופס הגשת התקצירים, פורטל הסיקור ותכנית הכנס. התאימו גם את ההודעות הנשלחות למגישים והשתמשו בדומיין הועידה כמקור לשליחת ההודעות.

API

לרשות המארגנים API של Eventact כדי לשתף נתונים, סדר יום ופרטי דוברים, או נתונים ייחודיים כדי לענות על דרישות וועדת כינוס ספציפית.

הגשת פוסטרים אלקטרוניים

אפשרו למציגים להעלות ולערוך פוסטרים אלקטרוניים עם מספר רב של שקופיות, קבצי PDF, סרטוני וידאו.

פוסטרים אלקטרוניים אינטראקטיביים

תצוגת הפוסטרים האלקטרוניים של Eventact מאפשרת למשתתפים לעיין בפוסטרים על גבי מסכים באירוע עצמו ובנוסף, הפוסטרים האלקטרונים יכולים להיות זמינים למשתתפים גם באתר הכנס ובאפליקציית הכנס.