תוכנת ניהול כנסים המאפשרת רישום וניהול משתתפים, שיווק, טיפול בכספים ומכירת כרטיסים, תקשורת עם המשתתפים לפני ובמהלך הכנס – הכל במקום אחד.
רישום משתתפים חכם המאפשר ניהול של כל הנתונים הקשורים למשתתף בכנס במקום אחד. הרשמה. קבלת תשלומים. הפקת חשבוניות וקבלות. תקשורת במייל ו SMS עם הנרשמים. כניסה לאירוע והדפסת תגי זיהוי למשתתפים. כמשתמשים במערכת איוונטאקט אין צורך להעביר נתונים בין תוכנות שונות - הכל בשליטה במקום אחד.
בין האפשרויות היחודיות של תוכנת הרישום לכנסים:
תוכלו למצוא באיוונטאקט כל מה שצריך כדי ליצור אתר כנס שיווקי ולהגדיל את מספר המשתתפים.
אתם לא צריכים להתאמץ ולהלחם בתבניות מוכנות בשביל ליצר רשימת מרצים , חסויות אחידה. כדי ליצור עמודים באתר כגון מרצים, מציגים, מפות, דרכי הגעה, שאלות ותשובות, המלצות ועוד. המערכת בניית האתרים שלנו מאפשר לכם ליצר עמודים וחלקים באתר אשר מידע רלוונטי לכנסים בצורה ברורה ועדכנית.
תקצירים, סיקור תקצירים על ידי הועדה המקצועית, תכנון לוח הזמנים של הכנס ויצירת ספר תקצירים של הכנס .
פתרון מלא ליום הכנס. קליטת נרשמים בעמדות כניסה עם דיילות או בשרות צעמי עם והדפסת תגים.
עידוד יצירת קשרים בין המשתתפים בכנס, החלפת הודעות ותאום פגישות אישיות בן משתתפי הכנס.
שיפור תהליך העברת פרטי המשתתף למציג בזמן ביקור בביתן המציג.
אפלקציה המאפשרת למשתתפים שלא יכול להגיע לכנס הפיזי להשתתף מרחוק. לצפות בהרצאות בשידור חי מהכנס. לצפות בהרצאות מוקלטות. לשאול שאלות את המרצים ולפגוש משתתפים אחרים בכנס.
בין האפשרויות של פלטפורמת איוונטאקט לכנסים וירטואלים:
ניהול כנסים באופן מקצועי הוא משימה מורכבת. איוונטאקט כאן כדי לסייע בכל שלב בדרך.
בכל גודל של אירוע, החוויה צריכה להיות בלתי נשכחת. באיוונטאקט תמצאו את כל הכלים להפוך את האירוע להצלחה.