trade show exhibitor אתרי כנסים
תבניות להתחלה קלה
השתמשו בתבניות חכמות אשר המערכת יוצרת על בסיס נתוני הכנס שלכם כמו תאריך, מיקום וסוג אירוע.
התאמה למיתוג הכנס
שילטו בצבעוניות, גופנים, טקסט וגרפיקה. במידת הצורך הוסיפו קוד CSS, HTML, JAVASCRIPT להתאמות נוספות. פרסמו את אתר האירוע על דומיין מותאם אישית הכולל SSL.
SEO
העזרו בכלים מובנים לחשיפה גדולה יותר למנועי חיפוש.
אתרים רב לשוניים
אפשרו למשתתפי האירוע מידע בשפת האם שלהם ולבחור בין שפותץ נהלו תוכן עבור כל שפה בנפרד ובתמיכה בשפות מימין לשמאל ומשמאל לימין.
תבנית כנס
הציגו ועדכנו סדר יום, אפשרו חיפוש לפי נושא ומילות מפתח, אפשרו יצירת סדר יום אישי והורדה ליומן של הרצאות רלוונטיות.
אזור ייעודי לדוברים ודוברות בכנס
הציגו תמונה וביוגרפיה של דוברי הכנס, בחלוקה לקטגוריות.
דף מציגים ונותני חסות
הצגת לוגואים ומידע נוסף על מציגים ונותני חסות, חלוקה לקטגוריות.
מיקום הכנס והוראות הגעה
הציגו מידע על מיקום הכנס, דרכי ההגעה, כפתור להוספה ליומן.
מפת מיקום האירוע
הציגו מפה של מיקום האירוע, חלוקה לאלומות, ביתנין ואזורים חיוניים אחרים בכנס ואפשרו למשתתפים לנווט בקלות ולחסוך פניות מיותרות להכוונה בזמן הכנס.
עמוד לניהול פניות נרשמים
טופס מובנה לניהול פניות למארגני הכנס כולל הקלטת הודעות קוליות וממשק קל לניהול ומענה לפניות.
גלריית תמונות
הוסיפו תמונות מאירועים קודמים, מקום האירוע, אטרקציות באירוע ועוד.
דף ייעודי לשאלות נפוצות
הוסיפו לאתר הכנס רשימת שאלות ותשובות אשר יחסכו פניות נפוצות.
שיתופים ברשתות חברתיות
אפשר למשתתפים לשתף את אתר הכנס ברשתות חברתיות.
מאמרים וחדשות
הוסיפו תוכן מתעדכן באזור ייעודי למאמרים וחדשות

event networking אפליקציית נטוורקינג
רשימת משתתפים
הצגת משתתפי הכנס באפליקציה ואפשרות ליצירת שיתופי פעולה, שליחת הודעות וקביעת פגישות.
פרופיל משתתף
כל משתתף יכול ליצור לעצמו דף פרופיל, להעלות תמונה, להכניס קטגוריות מותאמות לחיפוש ולהתחיל ליצור קשר עם אחרים.
הודעות בין משתתפים
החלפת הודעות טקסט בין משתתפים באפליקציית הכנס, תוך שמירה על פרטיות פרטי הקשר שלהם .
תזמון פגישות
תזמון פגישות חכם, בהתאם למגבלות מקום וטווחי זמן בכנס לצד אפשרות לקביעת פגישות גם בזמנים גמישים.

רישום ומכירת כרטיסים רישום ומכירת כרטיסים
רישום
יצירת טפסי רישום לאירוע בהתאמה מלאה, עיצוב, שדות, לוגיקה, כללי אימות.
טפסי רישום מרובים
יצירת טפסי רישום נפרדים לסוגים שונים של אורחים.
אפשרויות כרטיסים בלתי מוגבלות
מגוון בלתי מוגבל של סוגי כרטיסים, תוספות, סדנאות, סיורים – לחוויה מותאמת אישית למשתתפי האירוע.
קודי קידום מכירות, קודי הנחה
הנחות באמצעות קודי קידום מכירות וקודי הנחות, מבוססות כמות, אחוזים, זהות הארגון ועוד, כדי להציע למשתתפים אפשרויות חסכוניות ותמריצים.
עיבוד תשלומים
חיבור מסוף הסליקה שלכם למערכת, לקבלת תשלומים מהירה וחסכון בעמלות סליקה.
כרטיסים אלקטרוניים
הפקת כרטיסים אלקטרוניים עם קודי QR וקודי בר קוד, לצורך סריקה ללא מאמץ בכניסה לאירוע.

abstract management ניהול תקצירים
טפסי הגשת תקצירים מותאמים אישית
איסוף תקצירים בהתאם להנחיות ועדת הכנס, איסוף פרטי המגיש, מחברים נוספים ומוסדות, סוגי הגשה, נושאים, הגשת תקציר הכולל טקסט, טבלאות, תמונות. התאמה והוספה של שדות ולוגיקה ספציפית לתהליך ההגשה בכנס.
הגשת הצעה למושב
הגשת הצעות למושבים בכנס וניהול תקצירים כחלק מהמושב המוצע, יחד.
הגשת פוסטרים
אפשרו הגשת פוסטרים הכוללים מספר שקפים, תמונות, וידאו, קבצי PDF.
ניהול תקצירים
ממשק למעקב אחר תהליך הגשת התקצירים, תקשורת קלה עם המגישים על ידי שליחת הודעות מובנות ומותאמות באופן אוטומטי.
יבוא ויצוא נתונים
השתמשו בדוחות מובנים או צרו דוחות מותאים ואפשרו יבוא או יצוא של נתונים לפורמט אקסל.
תבניות דואר אלקטרוני
תקשורת קלה עם מגישי התקצירים באמצעות תבניות הודעות דינמיות, הניתנות להתאמה אישית.
שיוך אוטומטי או ידני של תקצירים
הקצאה אוטומטית של תקצירים לסוקרים, על סמך נושאי הגשה, מומחיות או מכסה. אפשרות גם לשיוך ידני.
פורטל סיקור
אפשרו לסוקרים לסקור ולנקד את התקצירים בפורטל סיקור ייעודי, החלטה על אופן ההגשה, נושא ההרצאה, בקשה לעדכון והחלטה סופית.
ממשק חברי ועדה
אפשרו לחברי הועדה לצפות בתקצירים בנושאים אשר באחריותם, לעקוב אחר התקדמות הסיקור, לצפות בציונים, לתת החלטה סופית או לבקש תיקונים.
ממשק לבניית תכנית כנס
העזרו בממשק בניית תכנית כנס לשיבוץ התקצירים בלוח הזמנים, להגדיר תכנית פוסטרים, לפרסם את סדר היום כולל אפשרויות חיפוש ובניית תכנית אישית ולייצא את התכנית בפורמים שונים.