מערכת איוונטאקט מאפשרת יצירת מאגר לקוחות איכותי ושיווק אופטימלי, על בסיס נתוני הרשמה והשתתפות הלקוחות בכנסים קודמים. על בסיס מאגר הנתונים, ניתן ליצור חוויה מותאמת אישית ולמקד את מאמצי השיווק בלקוחות הרלוונטיים ביותר.
חווית לקוח מותאמת על בסיס נתוני אירועים קודמים ומערכות CRM הגורמת ללקוח להרגיש שהשתתפותו באירועים מוערכת וחשובה.
שיפור אוטומציה שיווקית ויצירת קמפיינים איכותיים.
הרחבת מאגר הלקוחות, פילוח לקוחות והצעות מותאמות המבוססת גם על נתוני השתתפות ונאמנות לקוח.
ממשקים למערכות CRM לקריאה ועדכון של אנשי קשר, לידים וקמפיינים.
ייעול תהליכי שיווק על ידי שליחת נתוני הרשמה, כולל פרמטר UTM מאתרי האירועים למערכות ניהול הלקוחות.
ייעול תהליך העבודה מאחורי הקלעים ושילוב נתוני מערכות.
הגדילו את רשימות אנשי הקשר שלכם, על בסיס אירועים קודמים לטובת שיווק אירועים חדשים. בעזרת נתוני הרשמה קודמים, תוכלו לנתח ופלח את רשימות המשתתפים, לייצר ולשלוח הודעות מותאמות אישית בהתבסס על חוויות ועניין קודמים של הנרשמים. נתוני ההרשמה של כל משתתף, מאפשרים לכם לא רק למקד את יכולות השיווק אלא גם להציע אפשרויות משופרות ללקוחות נאמנים.
במערכת איוונטאקט קיימים ממשקים לתוכנות CRM – HubSpot ו – SalesForce. הממשק מאפשר קריאה ועדכון של נתונים מאיוונטאקט למערכת CRM ולהיפך.
העזרו בכלים מובנים לשיפור שיווק הכנס והגדלת נתוני ההרשמה.
באפשרותכם לבחור איזה מידע לשתף עם מערכות אחרות ולעקוב אחר עדכונים ושינויים ביחס לנתונים הנקלטים במערכת.